Bonificație de 3% pentru firmele care și-au plătit taxele la timp

Societățile care și-au achitat la termen impozitele aferente anului 2025 și care nu au datorii restante la stat vor beneficia de o bonificație de 3% din impozitul pe profit sau din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor.
Procedura prin care se acordă această facilitate a fost publicată luni, 17 august, în Monitorul Oficial.
Pentru a primi bonificația de 3%, firmele trebuie să îndeplinească mai multe condiții:
-depunerea tuturor declarațiilor fiscale, potrivit vectorului fiscal;
-achitarea integrală și la termen a impozitului pe profit sau impozitului pe veniturile microîntreprinderilor aferent anului fiscal 2025, după caz;
-inexistența altor obligații fiscale sau creanțe bugetare restante la termenele prevăzute de lege
Contribuabilii nu vor trebui să depună cereri sau documente suplimentare pentru acordarea acestei facilități.
Mai multe știri: Știri din Gorj · Știri din Târgu Jiu
Pe aceeași temă
EconomieSituație alarmantă în Gorj! Județul, pe locul 2 în topul național la firme radiate în primele opt luni din 2026
2 octombrie 2026
EconomieUrsula von der Leyen: Fondurile UE trebuie condiționate de respectarea statului de drept
17 septembrie 2026
EconomieRata anuală a inflației a scăzut la 6,2% în august
11 septembrie 2026
EconomieBolojan: Deficitul României a scăzut cu 37% în primele șapte luni din 2026
7 septembrie 2026
Te-ar putea interesa
ActualitateNicușor Dan făcut anunțul momentului! Cine este noul premier desemnat
5 octombrie 2026
EvenimentFemeie reținută pentru că a ajutat un târgujian să se sustragă urmăririi penale
5 octombrie 2026
ActualitateAnca Bordușanu cere scutirea operatorilor de salubritate de la plata TollRo
5 octombrie 2026
ActualitateElevii performanți din Târgu Jiu, premiați de municipalitate
5 octombrie 2026
