Ce s-a întâmplat cu aplicația „Apel 112”. Cazul de la Caracal și-a pus amprenta

125
sursa foto:digi24

Numărul apelurilor non-urgente la 112 a scăzut, în acest an, sub 50%, iar în ultimele zile, după cazul de la Caracal, a crescut masiv numărul de descărcări ale aplicaţiei „APEL 112”, potrivit datelor furnizate, ieri, de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale.

Pentru prima dată de la înfiinţarea Serviciului de urgenţă 112, în anul 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%. Numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgenţă 112 de la începutul anului până la data de 01.07.2019 este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente şi 2.726.473 au fost apeluri non-urgente. În perioada 20.07.2019 – 31.07.2019, la numărul unic de urgenţă 112 s-a înregistrat un număr total de 403.886 apeluri, din care 192.751 au reprezentat apeluri non-urgente”, se precizează într-un comunicat al STS.

De exemplu, în data de 26.07.2019 au fost înregistrate peste 40.000 de descărcări.

sursa:antena3