Este oficial! Salariul minim crește de la 1 ianuarie 2025

De la 1 ianuarie, salariul minim brut pe economie va crește la 4.050 de lei.
Vorbim de o majorare de 350 de lei, care se va aplica atât angajaților din mediul public, cât și celor din privat.
De la începutul anului viitor, un angajat plătit cu salariu minim ar urma să primească în mână 2.575 de lei.
Este o creștere de aproape 9,5% de care vor beneficia peste 1,8 milioane de angajați.
Ultima majorare a salariului minim în România a avut loc în data de 1 iulie anul acesta.
Majorarea salariului minim va atrage după sine creșterea contribuției pentru persoanele cu handicap neîncadrate și va determina creșterea punctului de amendă.
Mai multe știri: Știri din Gorj · Știri din Târgu Jiu
Pe aceeași temă
Ultima orăCal ucis în urma unui accident la Căpreni
17 august 2026
Ultima orăVești bune pentru șoferi! Scade acciza la motorină
14 august 2026
Ultima orăDirectorilor din învățământ li se încheie mandatele! Când vor fi organizate concursurile
12 august 2026
Ultima orăUPDATE: Ați văzut-o? Părinții și poliția o caută
12 august 2026
Te-ar putea interesa
ActualitateVeste bună pentru târgujieni! Taxele și impozitele locale nu vor crește în 2027
10 noiembrie 2026
ActualitateVideo: Tată din Gorj, reținut după ce și-ar fi abuzat sexual fiica minoră și ar fi amenințat-o cu moartea
10 noiembrie 2026
ActualitateCSM Târgu Jiu întâlnește campioana României, cu porțile închise! Meciul se joacă miercuri, în Sala Sporturilor
10 noiembrie 2026
ActualitatePlanul de restructurare al CEO, prelungit până la finalul lui 2029! Senatorii au votat în unanimitate proiectul
10 noiembrie 2026
